Tuesday, July 26, 2011

FACEBOOK

okeh! penat mengalahkan org yg da beranak 3.. aku jaga 14 org bdk2 2tahun okeh! so please to mak2 yg baru ade anak sorang, stop giving me advice and stop complaining 'penat la. anak i active sgt' or ' u taktau ape2 pasal bdk2. u takde anak lagi' ok fine! kepada parents yg sgt belagak tanak terima nasihat org.. takpe la.... membazir je ilmu aku bagi kat korang..... owh 1 more thing... aiyoooooo pasal gadoh2 kay fesbuk ni la.... mak pening nok... gf ngan bf gado pon nak bgtau kat fesbuk... make love pon nak bgtau.. PLEASE LA!! laki bini begado pon nak masuk fesbuk gak... everything pon nak masuk fesbuk! ade tak yg begadoh sbb berebut lappy nak bukak fesbuk dulu?? hahahah tu saye la! ni pasal kutuk mengutuk, umpat mengumpat.... da adat melayu kan.. pantang tgk org senang sket, pantang tgk org susah sket, pantang tgk org salah sket... tros la bukak kedai kopi... 'ko tau senah! bdk kg sebelah tu ttotetetoteotoeotoeotoeot..' hah! tu la keje bejoyah sakan... da mmg adat mulut perempuan kan.... yg ni paling best ni! laki pon nak berjoyah jugak!! aku mmg da selalu jadi bahan kutukan... haha bile ade org sampai kat aku, 1 je jawapan aku... 'terima kasih la byk2 sbb luangkan masa utk mengambil berat pasal aku'.... kan! takde keje da dorang ni.... tau cerita je.. cuba la siasat dulu kalau betol2 da takde keje kan.... alang2 nak kepochi kan.. pastu bile kantoi mereka-reka cerita, tak ngaku lak tu...payah la camtu kan.... melantun2 plak..... yg kene kutuk ofcoz la melantun kan walaupon just dgr2 cerita je... aku dulu pon melantun gak.... panas telinga wei!! tp tu zaman muda remaja.. darah panas kan... bila da lama2 penat la asik nak melantun je.. so biarkan mereka terjun dgn labu labunya..... nak kutuk? kutuk la... nak umpat? umpatlah... kalau betul ape yg dorang umpat tu, betul la.... kalau salah cerita tu, dapat dosa la korang kan.... bkn susah pon.... so.. moral of the story.. both side pon kene siasat siapa yg buat cerita? cerita tu betul ke tak? nescaya hidup aman tenteram.. tak pon ikut je aku..... ADE AKU KESAH??? tak langsung pon... satu je nasihat aku, bila umur da cecah 25thn, please be matured... fikir dulu sebelum buat apa2.... ape2 pun I LOVE MY HUBBY, I LOVE MY FAMILY, I LOVE MY FRIENDS, I LOVE MY STUDENTS SO MUCH! kite gado2, at the end of the day, kita akan memerlukan pertolongan sesama sendiri jugak... okeh! laki nak balik keje da! baju tak lipat lagi! LOVE ALL!

No comments: