Sunday, September 25, 2011

2012 Dunia Berakhir?


Assalamualaikum semua.

Tajuk entry cam iklan shampoo kan.. huhu.. Bukan apa, bila fikir2 balik, kalau lah betul Hari Kiamat pada tahun 2012, dah bersedia ke aku? dah cukup ke amalan2 aku? Jawapan aku, TAK CUKUP! Byk lagi yg perlu aku belajar. Terlalu banyak dosa2 yg perlu ku tebus. Ya Allah, kalau fikir balik dosa2 yg telah aku lakukan dulu, astaghfirullah..... terlalu byk..... terlalu besar.....

Tapi Alhamdulillah, Allah telah membuka hati aku utk berubah dan bertaubat. Dan isyaAllah aku akan menjadi lebih baik. Kenapa tiba2 nak buat enrty pasal Hari Kiamat ni? Tadi Ja jenjalan kat blog PuncakParis. Hari2 duk stalk blog beliau. Best sbb tak serabut, pastu karangan pon tak menjela2. Owh lagi 1, COMEL! huhuhu. Sambung crita. Hari ni beliau buat entry pasal Hari Kiamat jugak. So bila baca entry beliau, rasa sebak n takut kejap. Tapi mmg Allah dah janjikan Hari Kiamat kan, kita bersiap sedia je la.

Untuk entry esok, Ja nak share Tanda-tanda kecil Hari Kiamat. Kalau tak salah Ja, seluruh tanda-tanda kecil ini telah muncul. Persoalannya, Bersediakah kita utk menghadapi Tanda-tanda Besar sebelum kiamat? Semoga saudara-saudara seislam dilindungiNya. Amin


*owh lupa! Cik Xila dari PuncakParis pon ada share link yg buat Jaja ketawa seorang. Mcm cerita 2012, kan last skali dorang ada kapal utk escape hari kiamat ni kan. Konon2 ke dunia lain. ini realiti. EscapeEarth2012. Bengong tak?


No comments: