Monday, August 8, 2011

Mak Cik Hajjah Sitt Al-Wuzara sudah dikenal pasti

Mungkin ada yg tak kenal siapa makcik yg nama mcm warak sgt nih? bagi sape2 yg taktau sape makcik ni, bole tgk gmbr2 kat bwh ni hah.. aku sendiri taktau dgn kewujudan makcik ni sehingga ada kawan yg berkongsi blog dgn aku. Moga kita mendapat iktibar.




Menggigil satu badan aku bila baca blog2 dan twitter dia hari tu.. skang dah tak bole tgk da. kenapa ada manusia yg jahil macam ni? Ini baru betul manusia yg bertopengkan syaitan. Hebat sungguh dugaan ketika dunia kita hampir sampai kepenghujungnya...Aku hanya mampu mengucap panjang dan berdoa semoga saudara2 seislam ku tidak mudah terpengaruh.

Bagaimanapun, tahniah kepada GaySec sebab berjaya menyelongkar siapa sebenarnya makcik durjana ini. Dari penulisan blog dia ternyata dia tahu asal usul islam tetapi sayang sekali tidak memahaminya.. Makcik juga turut menghina agama kristian. Adakah beliau dajal yg akan menyesatkan umat Islam? Ya Allah, Kau tetapkan lah iman hamba2 mu Ya Allah.
Semoga iman kami tidak selemah iman perempuan ini.

(mungkin juga wanita ini bukan makcik yg di war2kan. apa2 pun jikalau benar atau tidak, diharapkan agar makcik berhenti menghina. terima kasih)
Aku berkongsi cerita ini bukan utk popularity atau apa2. Cuma mau berkongsi cerita dan memberi teladan kepada saudara mara dan rakan2. Semoga ALLAH membuka hati makcik ini utk bertaubat. Amin.
Cerita asal : GaySec
Sumber : arcx13

No comments: