Monday, August 8, 2011

Peek-A-Boo!

Mari selongkar laci cik *eh puan la!* jaja... uhuhu... Ini hanya separuh daripada koleksi yg saya pakai hari2. Ok selalunya lepas mandi, macam biasa la. Telek muka depan cermin. *bila la nak dapat ubat ilangkan lubang2 parut jerawat nih* sedeh je tgk kulit org cantik2. Tapi kulit saya??! takpe2 insyaAllah ade rezeki g laser tros! huhuhu lepas da letak toner and cream, Benda2 kat bawah ni la yg selalu menempel kat badan saya.
A must have product! *saya pakai produk2 murah je*
dari kiri : Avojuice Skin Quenchers dari O.P.I, Garnier Mineral Light Extra, Nivea Creme dan Agnesia Antiseptic Dusting Powder.
(takde benda ni mau tak kluar umah saya! )
Pastu hari2 gak duk tenyeh mata ngan Optrex Eye Lotion, pastu baru pakai contact lens. Sape2 ada mata yg sensetip tu bole la try eye lotion ini. sgt best! Owh slalunya kalau g keje saya tak pakai contact lens. Cekgu kan! kene pakai spectacles baru nmpk cekgu nye.. huhu
my fav cologne! sweet sgt bau die. Pucelle Mist Cologne *Jolly Rhythm*. Slalu pakai ni g keje je. Sayang nak sembor perfume mahal2 sampai skolah busuk gak.. :D Dan SilkyGirl Double Intense Gel Eyeliner. Ni 1st time beli eyeliner yg berbentuk gel.. Not bad! senang sangat nak apply.. huuhuhu dan takyah tggu kering!
ini takde kene mengena ngan tajuk rutin harian. Hahaha saje nak kongsi, Brush set ni mama saya belikan utk hantaran katanya.. Dia tau anaknya ini suka menampal muka utk menutup cela2 yg ada. Thank you so much mama!! LOVE U!
huhu akhir skali baru benda mahal sket. My all time fav Ferragamo Incanto Charm *yg sgt sweeeettttt!!! dan 5th Avenue After 5. Bau die agak keras sket tapi sesuai pakai malam! huhu owh botol kecik tu, ONE DROP PERFUME!! Clinique Happy yg sgt best!! *nak beli ori mahal!!)
Tu je lah takat ni.. Esok saya sambung selongkar balik ye.. Assalamualaikum..



2 comments:

Unknown said...

aku alergic ngan Agnesia Antiseptic tuh dari baby.. kalo pakai, msti badan merah2...
wuwuuw,,
aku pun pakai kontek lens masa jalan2 sja..
pegi mgjar malas pulak mo bgaya..
hahah

Jaja Azmi said...

haha.. so far takde alergi ngan mana2 bedak lagi. Aiken pon ok kan?? simple2 sudah p skolah.. :D