Tuesday, August 9, 2011

Mari BerTennis

Ini sebenarnya gambar sebelum saya bertukar status puan. Bulan Mei or Jun camtu la. La ni baru jumpa terperuk dlm henpon ni hah. Mmg niat nak upload tp lupa sgt2 dan terlalu busy dgn preparation masa tu. Huhu ok la nak dipendekkan cerita, rumah kat kampong tu dekat dgn Kolej Mara Banting. Kebetulan ayahanda saya coach netball kat kolej tu. So beliau mendapat lesen besar utk keluar masuk ke kolej itu. Haha jadi kami pon menggunakan peluang yg ada dgn bersukan utk Negara. Erm Azie ngan ayah je pon yg main. Den tak larat! Lama tak bersukan! Tapi ayahanda masih steady walaupon sudah menjangkau 56 tahun. Beliau sangat cool! Si Azie bermain utk mengecilkan 'drumstick' beliau yg agak kebesaran disitu. Me? Milo girl merangkap photog utk hari tu. Enjoy!





6 comments:

Sekamar Rindu said...

salam...

lama tak main tenis ni...
boleh jadi pemain tenis yg berjaya tuu

Amirul Amin said...

best woo maen tenis..hehe

Anonymous said...

apsal court teruk sgt?

http://simple-mzs.blogspot.com/

jaja scherzinger said...

sekamar rindu - sangat berjaya di kampung Bukit Changgang! huhu
Amirul - best kan sekala sekali keluar kan peluh *berpeluh sbb kutip bola je sebenarnya* haha
incik anonymous - dulu mmg tak berjaga.. ntah la. saya pon tak tau.. huhu

Aida said...

pandai ekk main tenis .. kak aida tak mampoooo ... main badminton boleh lah ..

Jaja Azmi said...

tak main nye kak aida. hahahha duk tepi je... tak larat! hahaha